ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ


ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ


Αυτοκίνητο-εθισμένος κοινωνίες έχουν την τάση να πιστεύουν ότι οι άνθρωποι σε αυτοκίνητα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα από τους ανθρώπους που φθάνουν με τα πόδια, διαμετακόμισης ή με το ποδήλατο, και οι επιχειρήσεις και οι αυτοκινητιστές θα υπερασπιστεί στάθμευσης στο δρόμο με κάθε κόστος.
Για μένα προσωπικά, οφείλω να ομολογήσω ότι έχω περάσει πιο ελεύθερα τώρα που έχω τον εαυτό μου αφαιρεθεί από τη φυλάκιση της ιδιοκτησίας αυτοκινήτων. Ο μέσος όρος των $ 6.000 - $ 8.000 το χρόνο που έχω σώσει από τη ζωή χωρίς αυτοκίνητο, το καθιστά ευκολότερο να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για τις τοπικές επιχειρήσεις και ανησυχούν λιγότερο για τα προσωπικά οικονομικά μου.
. Μια μελέτη στο Τορόντο φαίνεται να υποστηρίζει τη θεωρία ότι οι άνθρωποι που φτάνουν sans αυτοκινήτων δαπανούν περισσότερα από αυτά που φτάνουν με αυτοκίνητο.
Παρά το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις υπερεκτιμούν τον αριθμό των πελατών που φτάνουν με το αυτοκίνητο, η μελέτη διαπίστωσε ότι 4 από 5 άνθρωποι δεν σε δίσκο πραγματικότητα στη συγκεκριμένη περιοχή μελέτης και τα άτομα που φθάνουν από τη διαμετακόμιση, τα πόδια ή με ποδήλατο "επισκέπτονται πιο συχνά και να υποβάλει έκθεση ξοδεύουν περισσότερα χρήματα από εκείνα που οδηγούν ". Μια άλλη ενδιαφέρουσα μελέτη από τη Μελβούρνη διαπίστωσε ότι μια νέα ανακατανομή των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων για να τα ποδήλατα θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδα ανά μία ώρα για τις επιχειρήσεις κατά περίπου 5 φορές. Η μελέτη διαπίστωσε ότι στη Μελβούρνη, οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν δαπανούν περισσότερα για ψώνια, όταν παρκάρετε το αυτοκίνητό τους από ποδηλάτες κάνουν. Αλλά δεδομένου ότι στάθμευσης αυτοκινήτων περιλαμβάνει πολλές πολλαπλάσια του χώρου ότι τα ποδήλατα που απαιτούν, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους από μια νέα ανακατανομή αυτό το χώρο για να ποδηλάτες. Οι επενδύσεις στις υποδομές ποδήλατο στους δρόμους μας είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες, αφού δρόμους με ποδηλατόδρομους προσελκύσει περισσότερους ποδηλάτες από αυτές παράλληλες διαδρομές που η έλλειψη υποδομών.
Μια μελέτη που μετράνε ποδήλατο στο Τορόντο διαπίστωσαν ότι δύο παράλληλους δρόμους με ποδηλατόδρομους μεταφέρουν το 53% του συνόλου της κίνησης ποδήλατο στη δυτική πλευρά του πυρήνα στο κέντρο της πόλης - αν και αυτές τις οδούς αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 20% του συνόλου των δρόμων στη διάθεση ποδηλάτες.
Με την προσέλκυση περισσότερων ποδηλάτες, οι επιχειρήσεις σε αυτά τα οφέλη στους δρόμους. Κατά τη διάρκεια των 12 ωρών μελέτης, αυτές οι δύο δρόμοι είδε συνολικά 8.280 ποδηλάτες περνούν. Αυτό είναι πολύ πιθανών πελατών. Μια άλλη ενδιαφέρουσα μελέτη διαπίστωσε ότι η ιδιοκτησία αυτοκινήτων διαρκεί περίπου 7.000 δολάρια το χρόνο από την τοπική οικονομία.. Το παρακάτω γράφημα δείχνει ότι αν μια πόλη που θα μπορούσε να μειώσει ιδιοκτησίας αυτοκινήτων από 15.000 αυτοκίνητα, θα μπορούσε να εισφέρει $ 127 εκατομμύρια δολάρια στην τοπική οικονομία..



ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Το ποδήλατο είναι ένα φιλικό για το περιβάλλον μέσο μετακίνησης. Απαιτεί πολύ λίγες πρώτες ύλες για να κατασκευασθεί. Λειτουργεί με ανανεώσιμα καύσιμα (τροφή) και δεν μολύνει το περιβάλλον ηχητικά ή με καυσαέρια. Η χρήση του ποδηλάτου ανακουφίζει με δύο τρόπους την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Αφενός ο ποδηλάτης δε χρησιμοποιεί άλλο όχημα και αφετέρου η μετακίνηση με ποδήλατο μπορεί να γίνει σε ένα τμήμα του δικτύου δρόμων της πόλης που οι οδηγοί αυτοκινήτων αποφεύγουν (στενοί δρόμοι με συχνές διασταυρώσεις).

Categories: ,

One Response so far.

  1. Όμορφη η ζωγραφιά με το ποδήλατο που διάλεξες.
    Στο πρώτο κείμενο ποδήλατο και οικονομία υπάρχουν συντακτικά λάθη,λόγω προφανώς αυτόματης μετάφρασης .Προσπάθησε να τα διορθώσεις και να το δημοσιεύσεις ξανά .

Leave a Reply